Presentació del SIOAS 2020-21

Els passats 5, 7 i 8 d’octubre es va realitzar la presentació del SIOAS 2020-21 de la Fundació CHM Salut Mental del Grup CHM Salut Mental. Un espai de trobada entre les persones participants d’aquest any i l’equip de professionals per tal de donar a conèixer el programa, els seus objectius i requisits, les accions formatives que inclou i la metodologia pròpia del programa. Tot i que el programa ja va iniciar les seves accions el passat mes de juliol, aquesta presentació afavoreix la coneixença entre les persones participants i l’equip de professionals del SIOAS.

Com cada any hem pogut comptar amb la col·laboració de persones participants d’edicions anteriors que han compartit la seva experiència i vivència al llarg del seu itinerari d’inserció laboral amb les persones que inicien aquest any el programa.

Complint amb les mesures preventives de la COVID-19, aquesta presentació s’ha celebrat en format presencial, amb petits grups, i en format webinar online.

Aquest any s’ha elaborat un nou format de presentació, més interactiu i innovador, que podeu consultar fent clic aquí.