El Grup visita el Saló de l’Ocupació

Com cada any, els passats 9 i 10 de novembre es va celebrar el Saló de l’Ocupació i el BIZ BARCELONA al Recinte Montjuïc de Barcelona i el Grup CHM Salut Mental també hi va ser present en aquesta edició.

El dimecres 9 de novembre, les persones participants del programa de Serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental (SIOAS) de la Fundació CHM Salut Mental del Grup CHM Salut Mental, juntament amb l’equip tècnic de referència, van assistir al Saló de l’Ocupació i el BIZ BARCELONA per complementar els seus itineraris d’orientació i inserció.

L’equip tècnic va fer un recorregut guiat amb les persones participants pels diferents espais del saló. Es va poder participar en:

· Espai dedicat als diferents CET’s i empreses d’inserció, on es va poder realitzar una entrevista laboral per a possibles vacants existents.
· Apuntar-se al Netwoking i registrar el perfil professional per a connectar amb diferents col·legis professionals i empreses.
· Assistir a conferències vinculades a l’ocupació i l’emprenedoria.

A nivell individual cada participant es va poder adreçar a l’estand de les entitats i empreses que eren del seu interès, per a rebre informació i participar en processos selectius.

Des del Servei d’Inserció Laboral, de la Fundació CHM Salut Mental del Grup CHM Salut Mental, també s’hi va participar durant els dies 9 i 10 de novembre.

Aquesta participació va consistir a atendre a les persones assistents al saló en un estand corporatiu, oferint informació dels nostres serveis i programes.

Tanmateix, es va participar a l’estand de la XIB (Xarxa d’Inserció Laboral de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat), oferint informació del servei Inclou Futur, en el qual el Grup hi participa.