Lliurament del Premi Agustí de Semir & Conxa Millán 2024

El passat 11 d’octubre el Grup CHM Salut Mental va assistir a l’acte de lliuraments de premis de la XXVa edició del Premi Agustí de Semir & Conxa Millán 2024 organitzat per CPB Serveis Salut Mental que es va celebrar a l’Auditori L’Illa sota la temàtica “Cel”.

Aquests premis s’adrecen a les persones usuàries de serveis de salut mental d’adults de la xarxa de salut mental i addiccions de Catalunya, com a homenatge al Sr. Agustí de Semir pel seu paper com a diputat president de la Comissió Informativa de Sanitat i Assumptes Socials de la Diputació de Barcelona.

L’organització entrega tres premis dotats de 1.000 € que valoren l’originalitat, la qualitat tècnica i pictòrica de les obres i aquest any, amb motiu del 25è. aniversari del Premi, el jurat de l’esdeveniment també ha concedit 25 accèssits.

L’acte, d’unes dues hores i mitja de durada, va comptar amb la presentació i conducció del popular meteoròleg, Tomàs Molina. Després d’un breu col·loqui entre les diferents autoritats assistents, es va gaudir d’un espectacle i performance musical protagonitzat per un dels grups de la Xarxa de Salut Mental. Després, va seguir un altre breu col·loqui o conversa entre professionals i usuaris de la xarxa de Salut Mental. A continuació, un original fragment, d’una de les obres representades en “l’altre festival” i, finalment, va arribar el moment del lliurament de premis.

Es van presentar més de set-centes obres al concurs, la participació més alta de totes les edicions. I tres de les persones usuàries dels Serveis de Rehabilitació Comunitària de Les Corts i de Sarrià-Sant Gervasi, de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts del Grup CHM Salut Mental, van resultar guanyadores; dues van ser guardonades amb un accèssit i una altra de les participants va guanyar, per tercer any consecutiu, un dels premis. L’organització del certamen, com cada any, va regalar a cada participant un llibre que recopila totes les obres que participen en aquesta edició.