L’Accés La Mina participa al Saló de l’Ocupació

El Servei d’inserció sociolaboral Accés, servei d’inserció laboral del Consorci del barri de La Mina, i gestionat per la Fundació CHM Salut Mental del Grup CHM Salut Mental, va estar present al Saló de l’Ocupació que es va celebrar els dies 23 i 24 d’octubre al Recinte Montjuïc de Barcelona, organitzat per Barcelona Activa.

El dimecres 23 d’octubre, un grup de persones usuàries juntament amb una de les tècniques referents, van realitzar una visita al Saló de l’Ocupació. La tècnica de l’Accés va fer un recorregut guiat dins l’espai Conecta’t, espai destinat a fer contacte amb empreses per futures contractacions laborals.

Dins aquest espai es va realitzar:

· Visita a l’Espai de Networking, organitzat per Casa Ametller. On van fer contacte i van entregar el CV als tècnics de selecció de personal per futures contractacions.

· Visita a l’espai “Sí i millor”, espai destinat a empreses ordinàries i CET’S per la contractació de persones amb discapacitat. En ell es van realitzar diverses entrevistes amb els tècnics de selecció de personal, per ofertes de feina vigents.

· Assistència a conferències vinculades a l’ocupació i l’emprenedoria.

· Realització de fotografia professional en format digital, per tal de millorar els CV.

També es van visitar els diferents estands, d’entitats i empreses ordinàries de diferents sectors, per tal de rebre informació i poder enviar les candidatures per als processos de selecció.