El Mercat de les Corts i el seu projecte social de servei a domicili
La web de Mercats de Barcelona ofereix informació variada sobre els diversos mercats de la ciutat de Barcelona i les diferents iniciatives i serveis que s’hi poden trobar.
En el seu blog del mes de maig, dins de la secció “Els mercats et cuiden” han dedicat una publicació al Servei de Repartiment a Domicili que ofereix l’Associació Les Corts per a la Inserció Laboral (ALCIL) del Grup CHM Salut Mental al Mercat de les Corts.
En aquest mini-reportatge s’ha comptat amb la participació de Rosa Mª Moreno, coordinadora d’ALCIL, que ha explicat el funcionament del servei, i també d’alguns dels nostres professionals que fan el servei de repartiment. S’ha comptat també amb la col·laboració d’alguna de les parades del Mercat de les Corts per parlar del servei i destacar els beneficis que aporta als clients i clientes del mercat.
· Enllaç a la notícia i al vídeo: aquí.







