Canvi d’ubicació del Konsulta’m de Les Corts
Des del 16 d’octubre el servei «Konsulta’m» de Les Corts ha canviat la ubicació traslladant-se al nou espai juvenil del districte, Ca La Panarra, conjuntament amb tots els dispositius juvenils del barri. El nou espai juvenil està ubicat al carrer Dolors Masferrer i Bosch, 29-31, i vol esdevenir un punt de trobada i participació per al jovent del districte de les Corts. Amb aquest canvi d’ubicació, l’Ajuntament de Barcelona busca modernitzar i adequar l’entorn d’atenció als joves, fins ara desenvolupat en el centre cívic Tomasa Cuevas durant els últims trenta-cinc anys.
«Konsulta’m» ofereix un suport professional i confidencial als joves entre 12 i 22 anys que es troben en situacions de malestar emocional i volen consultar. Aquest servei té l’objectiu de donar resposta a les necessitats de la població jove de i ajudar-los a navegar per les complexitats de la salut emocional, orientar-los i acompanyar-los al recurs més adient.
Malgrat els canvis, l’horari d’atenció del “Konsulta’m” es manté la tarda dels dilluns de 16:30 a 19h sense cita prèvia.
Professionals del CSMIJ de Les Corts i de Sarrià-Sant Gervasi de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts del Grup CHM Salut Mental ofereixen el servei del “Konsulta’m” als districtes de les Corts i de Sarrià-Sant Gervasi:







