Dia Mundial de la Salut Mental

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) va declarar el dia 10 d’octubre com el Dia Mundial de la Salut Mental amb l’objectiu de conscienciar sobre els problemes de salut mental a tot el món i amb motiu d’aquest dia el Grup CHM Salut Mental participarà en els següents actes:

  • Des del Projecte Accés La Mina, i com a servei del Consorci del barri de La Mina, es participarà a la taula de salut mental i als actes del dia mundial a Sant Adrià del Besós amb l’activitat «Grava un missatge per la salut mental» davant del mercat municipal de Sant Adrià del Besòs. L’acte serà de 10h a 13h i està organitzat conjuntament entre la Taula de Salut Mental de Sant Adrià del Besòs, Projecte Accés i SITUA’T del Consorci del barri de la Mina, SRC Bètula de BSA, Centre Fòrum de Parc de Salut Mar, Salut Mental Barcelonès Nord i Servei Prelaboral Bètula de BDN Capaç. El Servei d’Inserció Laboral de la Fundació CHM Salut Mental, del Grup CHM Salut Mental, gestiona el Projecte Accés del Consorci del barri de la Mina.

  • Per la seva banda, l’Espai de Salut Mental de la Fundació CHM Salut Mental farà una xerrada gratuïta d’una hora amb el títol “Parlem de benestar emocional” a la Biblioteca Montserrat Abelló a les 18:00 hores. Aquesta activitat està oberta a la comunitat i s’adreça a la població en general.