Jornades Tècniques ISEM a Osca

Els dies 22 i 23 de maig s’han celebrat les XII Jornades de la Red ISEM sota el lema “La mejor pastilla, un contrato laboral” a Osca.

Aquesta convocatòria de les jornades ISEM ha estat organitzada per Arcadia, entitat que gestiona 17 pisos assistits i atén més de 1800 persones.

Aquest passat mes d’abril el seu Centre Especial de Treball ha celebrat el 30è aniversari.

Les jornades van aplegar més de 100 professionals, entitats de la xarxa ISEM, persones usuàries i famílies, per tal de reflexionar sobre el paper fonamental de la inserció sociolaboral en els processos de recuperació de les persones amb trastorns de salut mental.

Les jornades van incloure també l’Assemblea General d’ISEM i ADECEM.

Les ponències van incloure debats tècnics, ponències i visites als serveis d’Arcadia. Es van tractar temes com la importància de la inserció laboral com a eina d’inclusió social, la gestió dels Centres Especials de Treball d’Iniciativa Social (CETIS) i la incorporació de noves tècniques i metodologies que millorin l’atenció a les persones usuàries.

Les jornades també van servir per continuar treballant en els projectes conjunts de la xarxa, en molts dels quals hi participa la Fundació CHM Salut Mental del Grup CHM Salut Mental.

La Fundació CHM Salut Mental és membre de la Red ISEM.