Jornada de debat “Els Adolescents dins i fora de la Xarxa”
El 25 de novembre el Grup CHM Salut Mental va organitzar juntament amb l’AEN i la Fundació Hospital de Dia Nou Barris la Jornada de Debat “Els Adolescents, dins i fora de la Xarxa” a la Sala Àgora del Cosmocaixa.
L’objectiu de la jornada va ser obrir el debat entorn de la realitat actual dels adolescents i les seves manifestacions conductuals i aprofundir en el tipus de resposta que des de les xarxes d’atenció se’ls pot donar.
La jornada va voler recordar la Dra. Roser Pérez Simó, capdavantera al nostre país en l’atenció a la salut mental comunitària des de la perspectiva preventiva, assistencial i rehabilitadora.
La conferència inaugural va anar a càrrec del Prof. Maurice Corcos amb el títol “Què fer dels exclosos i intractables dels nostre sistema educatiu i que la nostra societat no pot contenir”.
Per part del Grup CHM Salut Mental hi va participar l’Àngels Ciutat, membre de la comissió organitzadora de la jornada, psicòloga clínica i Cap de Servei de l’Àrea de Formació i Docència del nostre grup.







