Exposició fotogràfica al SRC-SSG: “El glamur del reciclatge” de Vanessa Miralles

Amb motiu del Dia Mundial pel Medi Ambient, celebrat el 5 de juny, el Servei de Rehabilitació Comunitària de Sarrià – Sant Gervasi, de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts, del Grup CHM Salut Mental, ha acollit l’exposició “El glamur del reciclatge”, un projecte fotogràfic de Vanessa Miralles que ens convida a reflexionar sobre el consumisme i el destí dels residus al nostre món actual.

A través de retrats colpidors d’infants vestits amb deixalles, l’autora transforma els materials rebutjats en peces amb bellesa i significat, tot denunciant l’impacte ambiental i social del mal reciclatge, especialment en països com Ghana. L’obra crea un diàleg visual entre el món desenvolupat i el que rep les seves conseqüències, des d’una mirada crítica, poètica i profundament personal.

Des del Grup CHM Salut Mental volem agrair a la Vanessa Miralles la seva generosa col·laboració amb nosaltres, per haver-nos obert les portes a la seva obra. Ha estat una gran oportunitat per fomentar la consciència ambiental a través de l’art.

Podeu conèixer més sobre la seva feina a la seva web i al seu perfil d’Instagram: @vanessamiralles.photographer.