L’Associació assisteix a la jornada informativa sobre el Pla de gestió lingüística a les entitats de salut

El passat 10 de juliol, professionals de la Gerència de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts, del Grup CHM Salut Mental, van assistir a la jornada “Pla lingüístic del català a les entitats de salut: experiències pràctiques al sector”, celebrada amb la participació de més de 140 professionals.

L’acte, organitzat per La Unió, va posar en valor els plans lingüístics com a eina estratègica per garantir una comunicació empàtica, segura i de qualitat amb les persones usuàries. Durant la sessió es van compartir bones pràctiques d’entitats com la Fundació Puigvert i Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresa, i es va destacar el paper clau dels òrgans de govern en l’impuls d’aquests plans.

Des de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts, entitat associada a La Unió, reafirmem el nostre compromís amb la promoció del català com a llengua vehicular en l’atenció sanitària, contribuint a un sistema de salut inclusiu, respectuós amb la diversitat i arrelat al territori.